2012. szeptember 21., péntek

Díj *-* #átírvafigyelmetlenségmiatt

Konnichiwa. Hmm, most vettem észre, hogy díjat kaptam.*-* Bezony, a blog első díja.:3 Arigatou, Bella-chan!
Rules:


  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

    - Egyszer szeretnék kijutni Japánba, mivel imádom a kultúráját, meg szerintem gyönyörű hely.*--*
    - Imádom az instant leveseket.: D
    - Macskapárti vagyok, és szeretem a kakaót.xdd
    - Nagyobb koromban szeretnék színes hajat, meg tetkókat.*,*
    - Ez az első törim.(:
    - Kettő van publikálva a blogjaim közül, kettőt pedig írok a gépemen. Eddig nem nagyon haladtam, de segáz.
    - Már másfél éve rajongó vagyok - és sok biztatás kellett, hogy rászánjam magam az írásra.:)
    - Próbálom kihozni magamból a maximumot. Szeretem az egyedi történeteket, én is erre törekszem. És bár egy 1D történetben sok helyen ugyanaz a sablon, (sorry) nem nehéz eredetit alkotni.;DD
    - Kegyetlenül őszinte vagyok. (Lásd feljebb)
    - Szeretek másoknak örömet okozni. Ez boldoggá tesz.
    - Példaképemnek tekintem Selena Gomezt, és Miley Cyrust. Annyira nem nézek disney channelt, de megfogott a személyiségük, és ők maguk.:3

    Kérdéseim:
    1. Melyik az utolsó könyv amit olvastál?
      Donald Spoto - Marilyn Monroe
    2. Melyik a  kedvenc könyved ami sokadik alkalommal is olyan izgalmas mint elsőre?
      Talán a Napfogyatkozás, Stephenie Meyertől. Szerintem izgi.:DD
    3. Ki a kedvenc íród/irónőd?
      Danielle Steel.:3
    4. Vannak fenntartásaid, egy magyar író kezei körül kiadott művel szemben?
      Nagyon nincsenek. Bár nem szeretem, ha sok benne a leírás. Legyen tömör, de lényegre törő. Bár, ha valami régebben élt írótól olvasok, akkor általában ez van, ezért gyorsan, felületesen átfutom a táj/szoba/ház leírását. De a karakterek legyenek kidolgozottak.
    5. Mióta írsz, és legszívesebben milyen témában?
      Tyűű.:DD Már régen is próbálgattam írni történeteket, de csak most, ebben az évben tudtam rászánni magam a publikálásra. Szeretek fanfictiont írni, bár a misztikus történetekben is kedvem lelem, és ki tudok találni akár egy teljesen eredeti dolgot.
    6. Mi ad ihletet a története(i)dhez?
      Leginkább a zenék. Bár amikor olvasok, az is kicsit megihlet (oké, eléggé.:DD), és amikor leülök, hogy megnézzek valamit, az is inspirál.
    7. A története(i)dben fellelhető(ek) olyan karakterek akik a való életben is élnek?
      Ha ff-ről van szó, akkor persze, de egyedi történetemben nem nagyon. Max. ha beleteszek egy híres írót/színészt/énekest, vagy akár valamelyik ismerősömet.
    8. Melyik könyvet filmesítenéd meg a legszívesebben?
      Hmm...nem is igazán könyvet, inkább néhány blogot.:DD
    9. Örülnél ha a blogod, egyszer majd könyv formájában is megjelenne?
      Hát, ha majd írok egy kitalált történetet, amit elég jónak tartok, akkor persze, miért ne. Bááár, ha majd elkezdem a 1D-nemmondommegmilyen (xdd) sztorit, és befejezném, nem kapkodnám el, azt szívesen viszontlátnám lapokon.: D
    10. Játszanál a blogodból készített filmben főszerepet?
      Annyira nem vagyok szép, de valljuk be - jó lenne.:3 Igen.
    11. Melyik könyvből ismert szereplővel találkoznál a valóságban?
      Baradlay Richárddal.*-*xdd nem vicc, komoly.:'DD Megártott a 7.-es kötelező.:dd


      Ééééééééééés, annyira sok írót nem ismerek, akiket meg olvasok, vagy 5x-6x megkapták ezt a díjat. Tartsatok smucignak, de ez van. Viszont, akiket ismerek, és nem kapták még meg (pedig sztem megérdemlik) aaaz...Marie Lucy. :33 és Jennifer Meyer.^^ Egyelőre ennyit tudok, sorry.:*
      Eeeh, baszkii. NEM TETTEM FEL KÉRDÉSEKET.>.<" Csak én vagyok ennyire sötét?:DD Meglehet. DE átjavítottam. Mind1, itt vannak ^^:

      1.) Szeretnél felnőttként is foglalkozni az írással?
      2.) Hány éves vagy?
      3.) Mikor kezdtél el írni?
      4.) Mi/ki inspirál?
      5.) Ki a példaképed?
      6.) Vannak készülő írásaid?
      7.) Kivel találkoznál legszívesebben?
      8.) Milyen könyveket/blogokat olvasol szívesen?
      9.) Vannak elvárásaid egy könyvvel, vagy bloggal kapcsolatban?
      10.) Mi a véleményed a saját történetedről?
      11.) Mit nézel meg először egy blogban? 

      Tádádááám.:33

2 megjegyzés: