2012. június 27., szerda

1. fejezet - Master plan

Sziasztok! Íme az első réész.:DDD A második holnapra várható, de lehet hogy még este felrakom.*.* Nem akarok semmit ígérni.:D A fejezethez nem fűzök hozzá semmit, de kommenteket kaphatok?:D Nem szabok határt, de jól esnének. Kicsit rövid lett...:// De remélem nem gond.:))  Ajánlott zene: Master Plan. Jó olvasást.:*
xoxo: Miaa.



1. FEJEZET - MASTER PLAN

- Hmm... - rágcsáltam a tollam végét. Tökéletes terv az évzáró tönkretevéséhez. Egyszerűen tökéletes.
- Coriiii! - a hang hallatára összerezzentem, a füzetet becsúsztattam a párnám alá. - Gyere velem játszaniii! - lassan megfordultam, majd szembetaláltam magamat az öcsém kiskutyaszemeivel.
- Ó, Justin, majd kicsit később... Most terveznem kell valamit!
- ANYAAA! - kiáltott le a lépcsőről. - Cori nem akar játszani!
- Corinna Styles! Tudod, hogy sok dolgom van, megkönnyíthetnéd azzal a helyzetem, hogy lefoglalod az öcsédet! - dorgált meg anya.
- Rendben... - megforgattam a szemeimet, majd lefutottam a lépcsőről. Vettem egy almát a kosárból, s kimentem az udvarra. - Szia Tara! - köszöntem a kutyámnak, majd megöleltem. Egy igazi szibériai husky, csak még kölyök. Kijött Justin is, aki hozta labdákat, amiket dobáltunk Taranak.
A zsebemben rezegni kezdett a telefon, majd megszólalt a Paradise City, a csengőhangom. Fogadtam a hívást.
- Szia Sarah! - köszöntem kedvesen.
- Cori! Nincs kedved ma egykor találkozni a kávézónál? - kérdezte izgatottan.
- De, lenne. Akkor egykor látjuk egymást. Szia! - mondtam, majd kinyomtam. Rápillantottam a kijelzőre. Fél egy, te jó Isten! Gyorsan beszaladtam a szobámba ruhaügyileg. Egy szakadt farmersortot, és ejtett vállú pólót vettem fel, amire a következő szöveg volt írva: 'Bitch please'. Még felvettem a fekete converse cipőmet, és elmentem sminkelni. Fekete szempillaspirál, szemhéjtus és szemhéjpúder, kész a tökéletes smink.  Engedtem, hogy a hajam szabadon a vállamra omoljon, majd felkaptam a táskám és lerobogtam a lépcsőn.
- Anya, elmentem a kávézóba Sarah-val, majd jövök! Szia!
- Rendben, szia! - köszönt ő is.
Beraktam a fülesemet, és elkezdtem hallgatni Somebody To Love-ot a Queentől. Igen, mert ez a zene kapta először ezt a nevet, nem pedig a JB-s cucc. Hamar a helyszínre értem, ahol már barátnőm tűkön ülve várt rám.
- Képzeld Cori, tegnap randiztam Adam-mel! - újságolta.
- Tényleg? Ez szuper! Mesélj!
- Háát, az úgy volt, hogy ugye tegnap délelőtt elmentem árulni a piacra virágokat. Ő odajött a standhoz és mpndta, hogy kérne egy csokor vörös rózsát, mert ma randira hív egy különleges lányt. Eladtam neki a virágokat, a legszebb csokrot állítottam elő. Aztán délután ahogy mentem haza az ajtónk előtt hevert ugyan az a csokor, amit én készítettem Adamnek! Még kártya is volt benne. Valami ilyesmi szöveggel: ,,Délután 5-kor találkozzunk a parkban, a szökőkútnál.  Csók: A." És ugye elkészültem, és tényleg ott volt a megbeszélt időpontban! Elhívott vacsizni meg filmezni, a nap végén pedig hazakísért, és megcsókolt! - mesélt csillogó szemekkel.
- Ez remek! Pont a legjobb pasit fogtad ki, gratulálok! - öleltem meg.
- Hé, tudod, hogy holnap évzáró! Remélem nem csinálsz semmi idiótaságot... - nézett rám szúrós tekintettel.
- Neem... Semmit. - mosolyogtam ördögien.
- Cori, kérlek, ne! Nagyon sok bajt okoztál már a suliban, a tanárok utálnak, nem akarod, hogy kicsapjanak, ugye? - mondta komolyan.
- Nekem már úgyis mindegy. - dőltem hátra a székemben.

Harry Styles szemszöge
- Niall, nem adnál abból a chipsből? - böktem az asztalon heverő kajára.
- Soha! - horkant fel. Csak mi ketten voltunk bent, a többiek kint kergetőztek és ugráltak a medencébe.
- Ha így állunk. - húztam gonosz vigyorra a számat. Megfogtam a kanapén lévő párnát, és minden erőmmel arcon csaptam vele.
- Idióta! - nevetett, majd elkezdtünk párna csatázni. A hangokra bejöttek a többiek is, s ránk vetették magukat. Csurom vizesek lettünk, mert nem törölköztek meg...
Miután vége lett a kis "játéknak", ledőltünk a kanapéra.
- Rendeljünk pizzát! - szólalt meg Liam.
- Répásat. - jelentette ki Louis, mintha ez lenne a világ legegyértelműbb dolga.
- Hülye! - vágtam hozzá egy kispárnát.
- Ne kezdd megint, Styles!
- Oké, oké... - adtam meg magam, majd elkapcsoltam szappanoperáról.

Anonim szemszöge
Hmm... Nem sejt semmit. Ha megszerzem, talán közelebb kerülhetek Corihoz, és megszerezhetem magamnak. Jó színész lennék. Ez a terv pedig tökéletes!
Gondolatban megveregettem a vállam, és töltöttem magamnak még egy korsó sört. Semmi sem állíthat meg. Semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése